יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

חייב לעשות דיאטה קטלנית משיעורי תורה!

חייב לעשות דיאטה קטלנית משיעורי תורה!

הרבה חושבים שהמחלה הקשה ביותר בעולם היא הסרטן, או האיידס, או כל מיני חיידקים עם שמות שלא מעולם הזה, אך ברצוני להפתיעם.
מהי המחלה הנפוצה ביותר בעולם?
כל אחד חשוף לה, ומכל מקום בעולם אפשר לחלות בה, היא אינה מדבקת,
אבל... היא קוטלת!

ההשמנה.
הרגלים חולניים של האדם לפתוח את המקרר בכל הזדמנות פנויה, ערימות של מסעדות בכל פינה, מגוון אינסופי של ג'אנקפוד, מדף של חטיפים בסופר באורך של כ-20 מטר, וממולו מדף זהה באורכו של סוגי שוקולדים ועוגות, ועוד מדף של מעדנים חלביים, תוכניות 24 שעות של מתכונים מכל העולם, ועוד עשרות גורמים (מטורפים לחלוטין כמו הנ"ל), הביאו את האוכלוסיה ברחבי העולם ללקות  (כמוני) במחלת ההשמנה.
נכון, ענף הדיאטות מגלגל מיליונים על גב מחלה זו, החל מדיאטניות וכלה במכוני כושר ואירובי למיניהם. אבל ברור שכולנו היינו מעדיפים שלא להזיל מכיסנו לטובת גופים אלו, ולחיות בריא ונכון בלעדיהם.

אז מה יש לי להציע לכם?
בחינם ללא כל מטרת רווח, לגברים, נשים, מבוגרים וצעירים, אני שמח להציג לפניכם, תכנית חסרת תקדים, בעלת ניסיון של שנים, והצלחה מרשימה, שלמדתי אותה, תאמינו או לא, בשיעור תורה!!!
נכון זה מפליא, כאילו, מה הדוס הזה שמלמד בשיעורי תורה קשור לידע ובקיאות בדיאטה?
ממש במקרה נקלעתי לאותו שיעור תורה, ונדהמתי לגלות, מודעות אדירה לבריאות הגוף, תזונה נכונה, כושר גופני והכל מתוך הספרים של חכמי היהודים לדורותיהם.
אבל מה זה משנה אם למדתי את זה בשיעורי תורה או ברחוב, בוא נגיע לתכל'ס! איך מרזים?
דבר ראשון אני רוצה להגדיר שאין זו דיאטה אלא שינוי הרגלי אכילה.
דיאטה היא משהו תקופתי ושינוי הרגל אכילה הוא עד שיכסו אתכם באדמה.

הכללים מאד פשוטים:
א. 3 סעודות ביום, בזמנים קבועים יחסית של בוקר צהריים וערב, כולן יכולות להכיל לחם., ורצוי שיכילו סלט.
ב. בין הסעודות לא לאכול שטויות בכלל, כלומר: עוגות, חטיפים, מאפים, ממתקים וכן הלאה. אם ממש בא לכם אז 'בקטנה' משהו קטן ודי! מה שכן, אפשר חופשי ירקות בין לבין, ואפילו פרי.
ג. שתייה בכל השבוע פרט לשבת היא רק מים\סודה\סודה לימון, ואפשר ל\סחוט פנימה לימון להטעים.
ד.  טיפ סודי שבשיעור תורה אמרו שיסודתו בהררי קודש- לטעום משהו מר כרבע שעה לפני הסעודה כגון שוקולד מריר, תה\קפה ללא סוכר, כרפס, חילבה נקי, וכו' העיקר שיהיה מר, לא חמוץ, מר. הדבר מכניס את הגוף לכוננות ספיגה, בכך שהקיבה פולטת מיצי קיבה בכמויות, ובכך מביאה את עיכול המזון ל100% פירוק מבלי שיהיו מותרות שהופכות לשומן.

כן כן, כל זה משיעורי תורה, הלאה...
ה. להרבות הליכה כמה שאפשר, אם קשה על תקן יום יומי אז לפחות את הסידורים שקרובים לבית כמו מכולת, גנים, דואר וכו' לוותר על הרכב ולעשות ברגל! ומומלץ בחום להעדיף את המדרגות על המעלית בכל מצב.
ו. ואחרון חביב, והחשוב ביותר שנאמר בשיעור תורה, תוציאו מהראש את הלחץ מהשמנה!!! כמה קלוריות יש בזה? זה קמח מלא? זה עם כולסטרול? זה ככה וזה ככה, די !! תתנהלו רגיל ובפשיטות, מבלי להגזים בשום מאכל! גם אם אוכלים פיצה לא קרה כלום, כל עוד אכלתם בטוב טעם, ולא נפלתם על מגש שלם, או כל יום פיצה, פעם ב... לא קרה כלום, תחיו רגיל! תשבעו ותמשיכו את היום.

הלחץ במחשבה משפיע מאד על הגוף עד כדי כך שייתכן שאדם יכול לאכול פחות מחברו, אך אף על פי כן ישמין יותר ממנו! כן כן! אתם קוראים נכון! זה בדוק ומנוסה.
אחיי ורעיי, המתכונת הזו ב"ה, מניבה פירות. זה לא לוקח חודש או חודשיים, אלא לפחות שנה! לכן צריך להאמין בה, להיות סבלניים, ואז אחרי שנתיים שלוש אולי תלכו כמוני לרב מהשיעור תורה ותודו לו ששינה לי את החיים. בהצלחה (אמן).

חסות:
http://www.breslev-midot.com/homilies.asp שיעורי תורה איכות HD


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה